jossizz

Alla inlägg under februari 2013

Av josefin söderberg - 14 februari 2013 07:29

Stakars dig Victor jag tycker så synd om dig som har fått vinter kräk sjukan dagen innan allahjärtansdag! Saknar dig också sjuk mycket vi har inte träffats på ett tag :'( men hoppas att du blir frisk snart!

Av josefin söderberg - 14 februari 2013 07:28

Idag ska jag:
Springa
Äta
Gå i skolan
Fixa disken
Äta
Springa
Äta
Gå på scouterna
Äta
Sova
(Jag tyckte inte de va nödvändigt att skriva in mina WC besök) ;)

Av josefin söderberg - 14 februari 2013 07:27

Alla hjärtans dag e de idag oxå! Victor e tyvärr sjuk så de blir inga allahjärtansdag prisenter idag varken för mig eller han... (såvidare man inte har en hemlig beundrare eller nått...) Men jag hoppas att ni får en underbar dag idag. De e ju faktiskt alla hjärtans dag idag. De e den ända dagen men verkligen kan visa sina känslor utan att någon mobbar en. De e liksom kärlekens dag.

Av josefin söderberg - 14 februari 2013 07:26

Nu ska jag ut o springa lite så här daks på morgonen. Sen när jag kommer hem så blir de väll lite frukost sen fixa sig sen skolan typ. Lite ledsen e jag för att det inte blir någon idrott idag. Rektorn ska tydligen snacka med alla 7:or i aulan idag. Har ingen aning om vad men skit i de.

Av josefin söderberg - 14 februari 2013 07:25

Ahh... Varför blir jag bara sjuk typ två gånger om året!? Jag vill va hemma från skolan o bara slappa! Jag e helt seg i hela kroppen liksom! Men efter som jag har börjat gå upp tidigare o gå ut o springa så o sånt så blir man mycket piggare! Kanske ska sluta med de igen så att man kan bli av med både tränings verken o frik heten... Sen efter lovet så kommer det bara va jag en tjej till o typ sju killar för att alla har blivet sjuka nu under lovet! Så e de alltid med vår klass! ...tyvärr. Men de e ändå bra att vara frisk hela tiden för man missar inget i skolan. Man slipper jobba extra hårt i skolan för att komma ikapp alla andra. O man mår bra de e de bästa med att va frisk! Man orkar liksom göra saker utan att de ska ta hela dagen att göra de! Men på måndag kan jag få vara onyttig. För då ska vi på bio o titta på beutyful cteatchers (stavning). Sen ska vi kanske ha övernattning hos Linnea A och Camilla skulle nog ha födelsedagsfest så de kommer att behövas extra mycket hård träning efter lovet! Sen kommer jag nog att träna lite imellan allt oxå! Så de kommer nog att gå bra oxå!

Av josefin söderberg - 12 februari 2013 11:39

Känner mig väldigt duktig! Efter att har gjort klart diagnosen och min lärare har rättat den så säger han att min diagnos va så bra så att jag kunde räkna på röd kurs som alla dom smarta! Även om man inte e dum bara för att man räknar på blå kurs så känna de ändå väldigt bra att räkna på röd kurs.

Av josefin söderberg - 10 februari 2013 11:41

                     

Presentation


heej!! ja e en tjej på 13 som älskar att spela innebandy, rita/måla, va me kompisar o mode!!

glöm inte följ mig på instagram @soderbergjosefin

jag gör headers (läs längre ner)

Fråga mig

7 besvarade frågor

GÄSTBOK

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Andra bra bloggar

headers

jag gör headers så om ni vill att ja ska göra en till er så får ni maila mig lite bilder så gör jag en till er o mailar sen tbx den  

 

här e några av dom jag har gjort till mig!

 

             

kontackt

 

kontackta mig på:

 

 

 

 

 

 

       

Omröstning

vad e mest romantiskt?? om du kommer på fler romantiska saker så skriv in till mig så lägger ja till dom!!
 1 ros
 100 roser
 en prommenad på stranden
 en midag för 2 på en 5 stjärnig resturang
 en midag för 2 i solnedgången på en balkång
 en midag för 2 i solnesgången på stranden

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards