jossizz

Alla inlägg under november 2012

Av josefin söderberg - 30 november 2012 11:47

Har så jävla tråkigt nu! O e as hungrig men tänker INTE äta för de e kålpudding i skolan idag:(:(:(:( men men hoppas man får godare mat sen hemma så. O jag o Zandra ska sova hos AntonE. O några av hans kompIsar kommer att va där så jag kommer INTE att sova o ja e as trött redan nu:(:(:(:(

Av josefin söderberg - 28 november 2012 22:20

Kommentera deta inlägget med frågor så ska jag besvara alla på måndag...(svarar i ett video blogg inlägg)

Av josefin söderberg - 28 november 2012 22:20

Kommentera deta inlägget med frågor så ska jag besvara alla på måndag...(svarar i ett video blogg inlägg)

Av josefin söderberg - 28 november 2012 16:57

Ska typ börja video blogga om jag hinner ;)

Av josefin söderberg - 21 november 2012 11:52

Hatar två killar i min klass aså!! Vet ni vad dom gjorde som bara typ tog ut limet ur ett limatift o fyllde de med vatten så när jag öppnade de så kom de ut vatten över allt på min nya iPhone 4s o alla mina papper. Så nu måste jag ha en plöt/skrynklig bok resten av året!!!!

Av josefin söderberg - 20 november 2012 10:04

Sitter på lektion o typ lyssnar kanske lite på min lärare. Sitter men fötterna uppe i fönster karmen o mobilen i handen? oj nu slutade vi hörres....

Av josefin söderberg - 20 november 2012 10:04

Sitter på lektion o typ lyssnar kanske lite på min lärare. Sitter men fötterna uppe i fönster karmen o mobilen i handen? oj nu slutade vi hörres....

Av josefin söderberg - 2 november 2012 19:13

e på halloween disco på gummi


e me johanna, christina o moa o vi typ allmännt sitter vid datorn

jaja, jag vet vad ni tänker "vrf sitter ni vid datorn om ni e på ett disco!?"

jo vi sitter vid datorn för de finns typ inget annat att göra


menmen kanske uppdaterar mig senare el nått om inte så...

"gonatt"  




Presentation


heej!! ja e en tjej på 13 som älskar att spela innebandy, rita/måla, va me kompisar o mode!!

glöm inte följ mig på instagram @soderbergjosefin

jag gör headers (läs längre ner)

Fråga mig

7 besvarade frågor

GÄSTBOK

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Andra bra bloggar

headers

jag gör headers så om ni vill att ja ska göra en till er så får ni maila mig lite bilder så gör jag en till er o mailar sen tbx den  

 

här e några av dom jag har gjort till mig!

 

             

kontackt

 

kontackta mig på:

 

 

 

 

 

 

       

Omröstning

vad e mest romantiskt?? om du kommer på fler romantiska saker så skriv in till mig så lägger ja till dom!!
 1 ros
 100 roser
 en prommenad på stranden
 en midag för 2 på en 5 stjärnig resturang
 en midag för 2 i solnedgången på en balkång
 en midag för 2 i solnesgången på stranden

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards