jossizz

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2013

Emporia

Av josefin söderberg - 1 augusti 2013 18:28

Hej idag har jag varit på emporia med Mimmi.
Det här köpte jag:

Bild 1 & 2 : glitter 50kr
Bild 3 & 4 : glitter 40kr
Bild 5 : new yorker 25kr
Bild 6 : new yorker 35kr
Plus en lyxshake från Max 35kr
Nu sitter vi och väntar på tåget

Vi hittade dessa sjukt snygga skorna på skopunkten oxå (båda paren kostade 399kr):

Plus att vi hittade dessa konstiga skorna som på sitt egna lilla sätt var snygga män ändå fula, dom kostade 399kr:

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Kul

Av josefin söderberg - 24 augusti 2013 21:29


Nu sitter jag i bilen och lyssnar på musik på väg hem från Bella. Vi har haft jätte kul och jag hoppas vi gör det snart igen! Vi var bland annat ute och gick runt. Vi följde efter några killar och sen klättrade jag på tak. När vi skulle gå hem såg vi...

Av josefin söderberg - 19 augusti 2013 16:57


Imorgon är det skola. Jag längtar! Då får man träffa kompisar och man får äntligen något att göra. Vi är minst 4 stycken mindre i klassen vad jag vet. 1. Mimmi har bytat till allé skolan. 2. Andreas har bytat till D klassen. 3. Linnea E har bytat...

Av josefin söderberg - 7 augusti 2013 19:35

Först så åkte jag och Matilda till svarte med Simon och Andreas sen åkte jag hem och bytte om sen var det dags att träna med f16 och nu är jag på allsång ...

Av josefin söderberg - 7 augusti 2013 00:44

Hej alla idag har jag slappat och varit med Matilda, hon ska sova över här hos mig och vi har jätte kul! Vi var på stranden och tog ett litet kvälls dopp. Det var as skönt i vattnet fast mot slutet blev det riktigt kallt. Våra läppar blev helt blåa m...

Presentation


heej!! ja e en tjej på 13 som älskar att spela innebandy, rita/måla, va me kompisar o mode!!

glöm inte följ mig på instagram @soderbergjosefin

jag gör headers (läs längre ner)

Fråga mig

7 besvarade frågor

GÄSTBOK

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Andra bra bloggar

headers

jag gör headers så om ni vill att ja ska göra en till er så får ni maila mig lite bilder så gör jag en till er o mailar sen tbx den  

 

här e några av dom jag har gjort till mig!

 

             

kontackt

 

kontackta mig på:

 

 

 

 

 

 

       

Omröstning

vad e mest romantiskt?? om du kommer på fler romantiska saker så skriv in till mig så lägger ja till dom!!
 1 ros
 100 roser
 en prommenad på stranden
 en midag för 2 på en 5 stjärnig resturang
 en midag för 2 i solnedgången på en balkång
 en midag för 2 i solnesgången på stranden

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards