jossizz

Alla inlägg under oktober 2012

Av josefin söderberg - 30 oktober 2012 12:13

Idag ska ja va me bella:D
de ska bli så jävla kul ska sova hos henne oxå:D

Bjuder på en bild från igår

Av josefin söderberg - 30 oktober 2012 00:04

gonatt bloggen o alla söta läsare jag ska försöka blogga mer imorrn kanske inte har tid men vi får hoppas att bella vill göra nått kul imorrn som man kan blogga om... 


menmen nu ska jag sova e så jävla trött nu har haft de jävligt kul med matilda dom 2 senaste dagarn pösspöss på dig gmn   


 



Av josefin söderberg - 29 oktober 2012 21:26

har gjort en header o typ tänge börja göra de till andra oxå så om ni vill ha en  heder så maila mig på:


josse-mimmi@hotmail.se


maila några bilder så fixar ja resten


menmen så här blev min iaf

 

Av josefin söderberg - 28 oktober 2012 22:13

hej hej alla söta läsare tänkte bara bara berätta hur mitt lov ska va o va ja ska göra



igår (lördag):

skulle va me linnea, matilda eller nanna men de blev inte av så ja fick sitta hemma själv framför tvn för mamma o pappa va på halloween fest o syrran va hos kompis fast hon kom hem lite senare fast hon inte skulle egentligen. o jag hade ganska tråkigt innan jennifer kom så jag sminkade mig till katt:

   


idag (söndag):

har varit sjukt kul! som ni säkert redan vet så har jag vatt me matilda o vi har skaffat en blogg tsm ovi har som vanligt fotat hela dagen.


imorron (måndag):

ska va me matilda vi ska fota, hålla på me bloggen o sånt. o vi kanske ska sova.


iövermorron (tisdag):

typ kanske ska va me matilda på moronen o sen ska jag stick till malmö me linnea. vi ska till butriks (en skämt affär) o handla lite halloween grejer. de ska bli jävligt kul! o sen till min näst kusin på kvällen o sova där.


iöverövermorron (onsdag):

va me näst kusinen o sen på kvällen förmodligen titta på min träning iomed att ja e skadad...


iöveröverövermorron (torsdag):

kanske va me nån eller bara va hemma o slappa.


iöveröveröverövermorron (fredag):

på dagen inget planerat än men de händer säkert nått sen på dagen kanske titta på min träning.


iöveröveröveröverövermorron (lördag):

inget heller än.


iöveröveröveröveröverövermorron (söndag):

inget den dagen heller.



sen e de skola igen   



en liten fråga bara tycker ni att ja ska börja video blogga? 


    men men nu ska ja gå o lägga mig o mysa framför film med popcorn så gonatt alla underbara läsare!           

         

Av josefin söderberg - 28 oktober 2012 20:06

nu har jag bestämt vilken blogg som e den alldra första veckans blogg (som jag har utsett) o de e....................... ..................................................
..................................................
..................................................
..................................................
..................................................
..................................................
..................................................
..................................................
..............


angelinadance.bloggplatsen.se



  



gå in på denna blogg o kålla läget!! den e fett cool!!







Av josefin söderberg - 28 oktober 2012 19:45

kolla in bloggarna dom e skit bra  


blogg 1


claudia.bloggplatsen.se

 



blogg 2


matildaojosefinduvet.bloggplatsen.se

 


hoppas ni kollar in bloggarna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




från och med nu ska jag börja utse veckans blogg!! ni vet om man ger lite credit så får man tbx lite credit så varje fredag, lördag eller söndag ska jag utse veckans blogg med start...............NU!





Av josefin söderberg - 28 oktober 2012 16:15

har varit me bästa Matilda idag o vi har somvanligt tagit biler men denna gången har vi oxå gjort en blogg tsm så gå on o kolla på den ja låvar ni kommer älska den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    



www.matildaojosefinduvet.bloggplatsen.se



menmen nu kommer ni att få se några bilder på mig o matilda  




bilder på mig:




 


 


 


 


 


 


 





bilder på Matilda  


 


 










 


 


 


  




och sist men inte minst (eller jo kanske) bilder (bilden) på båda


 





vad tyx? vissa kanske ser lite sommriga ut men dom e tagna på hösten  










Av josefin söderberg - 27 oktober 2012 19:43

De gick inte de me att ja skulle lära er rita ett sånt hjärta me så fort jag får rätt på slad data mobil o allt sånt ska ja fixa denna låvar!!!!!!!!!!!!!!!

Presentation


heej!! ja e en tjej på 13 som älskar att spela innebandy, rita/måla, va me kompisar o mode!!

glöm inte följ mig på instagram @soderbergjosefin

jag gör headers (läs längre ner)

Fråga mig

7 besvarade frågor

GÄSTBOK

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Andra bra bloggar

headers

jag gör headers så om ni vill att ja ska göra en till er så får ni maila mig lite bilder så gör jag en till er o mailar sen tbx den  

 

här e några av dom jag har gjort till mig!

 

             

kontackt

 

kontackta mig på:

 

 

 

 

 

 

       

Omröstning

vad e mest romantiskt?? om du kommer på fler romantiska saker så skriv in till mig så lägger ja till dom!!
 1 ros
 100 roser
 en prommenad på stranden
 en midag för 2 på en 5 stjärnig resturang
 en midag för 2 i solnedgången på en balkång
 en midag för 2 i solnesgången på stranden

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards