jossizz

Alla inlägg under juli 2013

Av josefin söderberg - 31 juli 2013 16:28

När mamma och pappa kommer hem snart så ska vi till min pojkvän och typ äta middag och bada i jakuzzi. Men jag vet inte om det blir något badande för det är ju inte det bästa vädret precis men jaja, det blir nog kul ändå.

Av josefin söderberg - 30 juli 2013 22:44

fet textkursiv textjag är äntligen klar är faktiskt riktigt nöjd! Mitt rum var nog inte så här rent nä vi flytta in.
Så här se det ut nu:

Jag har satt alarm på mobilen som ska ringa varje tisdag. Så jag kommer ihåg att städa, dammsuga och tvätta golvet.
Här är lite bevis på att det är jag som har städat:

Men nu ska jag spela Sims och slappa för mamma har precis köpt Sims 3 årstider och Sims 3 universitets liv. Hejdå ha det gytt alla!

Av josefin söderberg - 30 juli 2013 13:04

Godmorgon alla nu är det dags att stads igen. Tyvärr... Mamma sa att jag måste bli klar idag, så det är bara att sätta igång! Gör som igår, sätter igång spotify och börjar röja.

Av josefin söderberg - 29 juli 2013 23:19

Nu har jag städat hela dagen och pallar inte längre! Det har varit och är väldigt varmt, har öppnat fönstret så mycket som det går. Tar en paus från detta slitande nu och somnar till en film. Så här ser det ut än så länge:

Så godnatt all läsare. Läs mer imorgon om hur det går med rummet. För hoppnings vis blir jag klar då.

Av josefin söderberg - 29 juli 2013 14:19

Nu ska jag stor städa mitt rum. Jag har kastat skrivbordet och datorstolen. Jag ska moblera om och kasta allt onödigt skräp. Just nu ser mitt rum ut som ett bomb ned slag!

Nu måste jag verkligen sätta igång och röja. Vem vet man kanske hittar nått som man har letat efter. Sätter igång spotify och höjer volymen! Jag skriver mer sen när jag är klar. Om jag nu blir klar...

Presentation


heej!! ja e en tjej på 13 som älskar att spela innebandy, rita/måla, va me kompisar o mode!!

glöm inte följ mig på instagram @soderbergjosefin

jag gör headers (läs längre ner)

Fråga mig

7 besvarade frågor

GÄSTBOK

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Andra bra bloggar

headers

jag gör headers så om ni vill att ja ska göra en till er så får ni maila mig lite bilder så gör jag en till er o mailar sen tbx den  

 

här e några av dom jag har gjort till mig!

 

             

kontackt

 

kontackta mig på:

 

 

 

 

 

 

       

Omröstning

vad e mest romantiskt?? om du kommer på fler romantiska saker så skriv in till mig så lägger ja till dom!!
 1 ros
 100 roser
 en prommenad på stranden
 en midag för 2 på en 5 stjärnig resturang
 en midag för 2 i solnedgången på en balkång
 en midag för 2 i solnesgången på stranden

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards