jossizz

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av josefin söderberg - 18 oktober 2012 23:42

Så jävla typiskt att de skulle hända just idag...

jag hittade inte mina nycklar så jag gick o sen när jag var typ hade gått förbi parkeringen så kom jag på var dom ja så jag sprang tbx för att hämta dom. Bara de att precis utanför min dörr e där typ en sten trappa (bara ett trapp steg). O såklart ska den va hal så jag halkade såklart o slog svanskotan som redan va skadad.

När jag väl kom till skolan så sto jag o grät för de gör så jävla on... Zandra såg att jag grät så såklart som den braiga vännen hon e så kom hon fram till mig o frågada vad som hade hänt. Jag berättade vad som hade hänt o sen kramade hon om mig. Kände värkligen att jag behövde de då så jag kramade tbx.

Sen tvingade Christina mig att gå till skolsyster... Hon har typ en sänge utanför sitt lilla rum så hon sa att jag skulle lägga mig där o vila lite så jag somnade. Sen la jag typ o sov där i en halv timme. Sen vaknade jag av att brandalarmet sattes igång (så jävla drygt...) Men sen visade sig att vaktmästaren bara skulle byta batterier men hade glömt stänga av den.

O den jävla svanskotan har förstört hela dagen typ. Jag kunde ju såklart inte dansa så de va bara att titta :'(

Har fortfarande riktigt jävla fett ont men de kommer jag att väldigt länge oxå så... O_o

Presentation


heej!! ja e en tjej på 13 som älskar att spela innebandy, rita/måla, va me kompisar o mode!!

glöm inte följ mig på instagram @soderbergjosefin

jag gör headers (läs längre ner)

Fråga mig

7 besvarade frågor

GÄSTBOK

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Andra bra bloggar

headers

jag gör headers så om ni vill att ja ska göra en till er så får ni maila mig lite bilder så gör jag en till er o mailar sen tbx den  

 

här e några av dom jag har gjort till mig!

 

             

kontackt

 

kontackta mig på:

 

 

 

 

 

 

       

Omröstning

vad e mest romantiskt?? om du kommer på fler romantiska saker så skriv in till mig så lägger ja till dom!!
 1 ros
 100 roser
 en prommenad på stranden
 en midag för 2 på en 5 stjärnig resturang
 en midag för 2 i solnedgången på en balkång
 en midag för 2 i solnesgången på stranden

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards